Wednesday, January 4, 2012

Fitnah Polis: Bukti kenapa pelajar UiTM dan SMM patut disaman


Gigi Safwan yang patah dan berterabur


Khaled Ismeth bakal disaman?


DEMO #UPSI : Salah Satu Blog Yang Fitnah @PDRMsia - Ditulis Pelajar #UiTM Shah Alam
Paparan artikel yang bertajuk ' Kisah Dari Lokap Tanjung Malim : Safwan Anang Yang Nazak' boleh baca dengan capaian berikut  :

http://khalid-ismath.blogspot.com/2012/01/kisah-dari-lokap-tanjung-malim-safwan.html



Jika diteliti artikel yang ditulis oleh pelajar bernama Khalid Ismath pelajar tahun 1 UiTM Shah Alam Jurusan Undang-Undang ini jelas penulis telah membuat fitnah jahat ke atas anggota polis.

Selain memfitnah, artikel ini juga menghasut golongan mahasiswa untuk turun ke jalanraya menumbangkan kerajaan BN dengan apa cara sekalipun.

Saya tidak sangka sama sekali pelajar Jurusan Undang-Undang hanya mampu menulis artikel bertaraf sampah sebegini, malah karangan murid darjah sekolah rendah mungkin lebih bagus daripada artikel ini.

Paling mencuit hati adalah penulis fitnah ini menulis baris ayat berbunyi :

"akibat tekanan yang kuat ke atas dadanya. giginya berterabur. mukanya berlumuran darah"
Dua fitnah besar pelajar ini terhadap PDRM adalah :

1. PDRM belasah Safwan Anang sehingga giginya berterabur.
2. Muka Safwan Anang dikatakan berlumuran darah dibelasah PDRM.

Setelah beberapa video telah tersebar, setakat ini sepanjang pemerhatian saya tiada kelihatan wajah Safwan Anang terbaring yang mana wajahnya berlumuran darah. Untuk lebih adil saya paparkan video yang disiarkan oleh kumpulan pelajar 'sewel' :



Baca selanjutnya penipuan pelajar kurang ajar di blog Double-Y
http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/01/demo-upsi-salah-satu-blog-yang-fitnah.html


Untuk Pandangan Profesional seorang doktor perubatan tentang kecederaan Safwan Anang, sila layari laman web Dr MiM
http://novandri.blogspot.com/2012/01/2-laporan-doktor-perubatan-kecederaan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+novandri+%28MINDA+INTELEK+MELAYU%29




3 comments:

Anonymous said...

bila gigi Tun Faisal nak berterabur betul2 eh? LOL! :P

Anonymous said...

kalo tun fasal patah tulang pipi terus pn elok jgk, biar tercabut terus tulang pp tu...menulis asyik nk kecing org je....macam orang xdak akai....

Anonymous said...

mahasewel xkenang budi..

blogger uitm pon xpuas hati jugak??
xsedar dek untung.. awak tu belaja yuran rendah atas ehsan kerajaan BN yang mengasaskan MARA.. yuran 500 ringgit pon xpuas hati jugak ker.. tunggulah, nnt DAP dapat kerajaan, antara benda paling utama die buat 4sure uitm akan dibuka kepada nonbumi.. time tu orang2 bodoh yang blaja kat uitm beriya sangat membangkang kerajaan baru paham nikmat yang dikecapi sekarang..

baik kerajaan ambil orang yang betul2 nak belajar dapatkan ijazah, dari ambik sampah macam ni.. marah kerajaan membazir, tp diri sendiri yang habiskan duit kerajaan..

xreti bersyukur atas nikmat, kalo beriye sangat benci kerajaan pegila blaja kat IPTS.. at least, jangan langsung jejak kaki kat produk2 BN etc MARA.

Popular Posts